Hanne Verbaeten

Hoi, ik ben Hanne Verbaeten aka MissViss. Hoe dat komt, vertel ik je hieronder.

Ik help ondernemers een krachtig bedrijfsimago neerzetten. Waarom? Omdat ik wil dat ondernemers een op maat ontworpen visitekaartje kunnen tonen aan potentiële klanten en dan vol vertrouwen denken: “Wel, dat ben ik nu echt! Dat is volledig waar ik voor sta. Het straalt mijn missie uit”. Dat gevoel is magisch voor mij, dat is waar ik naar streef bij elk ontwerp dat ik maak.

Ik stel mezelf graag voor als spontane, goedlachse vrouw uit het Antwerpse Kapellen. Dochter, vriendin, mama en ook huisstijltovenares. Thirty-going-on-forty en what you see is what you get. Yep, dat ben ik.

Gepersonaliseerde aanpak
Ik heb jouw ontwerp niet in de lade van mijn bureau klaar liggen. En ik bezorg je al helemaal geen voorgekauwde ontwerpen.

Elke onderneming, elke missie is
UNIEK
dus ook jouw bedrijfsimago. Ik ga voor niet minder dan een gepersonaliseerde aanpak afgestemd op jouw behoeften.


van A tot Z
Een huisstijl ontwerpen is veel meer dan een logo op een visitekaartje. Het gaat om waarden, persoonlijkheid en emotie. Van bij het begin van onze samenwerking luister ik naar jou om te ontdekken wie je bent als ondernemer. Mijn creatief visueel ontwerp brengt daarom jouw zaak naar een hoger niveau op alle vlakken. En tenslotte vertaal ik moeiteloos al dat creatieve naar de praktische kant van het verhaal. Vlaggen, bestickering, templates, zijn maar enkele voorbeelden.

hanne-verbaeten-masker-01
hanne-verbaeten-masker-02
hanne-verbaeten-masker-03

Ik ben in de wieg gelegd om grafisch ontwerper te worden
Ik ben in de wieg gelegd om grafisch ontwerper te worden Klopt helemaal. Ik kom uit een creatief gezin waar papa bezig is met muziek en fotografie en mama schildert (www.lutgardeappels.net).
Als er één ding is dat ik me nog goed kan herinneren dan zijn het de vele uren die ik als kind aan het tekenen en knutselen was. Ik ging dolgraag naar de tekenacademie op zaterdagochtend. Geen grote verrassing dus dat ik grafische ging studeren.

In mijn eerste job als marketeer leerde ik alle commerciële kneepjes van het vak en hoe je met klanten omgaat. Ik vond mijn eigen weg en dat had een grote impact op de persoon die ik vandaag ben.

Daarna werkte ik enkele jaren in een drukkerij. Heel waardevol als je weet dat ik het ganse proces mocht begeleiden: van offerte tot afgewerkt product. Deze kennis gebruik ik nog dagelijks.

Maar die goesting om dat creatieve proces weer in handen te nemen, deed me beslissen om mijn eigen zaak te starten. In 2007 stelde ik mijn eerste advertentie op voor de plaatselijke krant als MissViss en toen ging de bal aan het rollen.

Artwork hier op de achtergrond: Grafiek – Lutgarde Appels aka. mama

Waar komt de naam MissViss vandaan?
Grappig eigenlijk. Ik speelde vaak met klasgenoten een online quiz (ja, die bestonden toen al). Ik koos steevast als personage een knappe dame met een lint om haar schouder en een vis op haar kroontje. Je voelt me al komen… Vrienden op school noemde me sindsdien MissViss. Het werd mijn ‘nickname’. En reken daarbij nog eens dat ik Vissen als sterrenbeeld ben. Dan is de cirkel helemaal rond. Toen ik in 2007 een naam zocht voor mijn bedrijf voegde ik er ‘logodesign’ aan toe.